Květen 2007

La tribu du dana

31. května 2007 v 19:26 | Bajuška |  Manau

Fotečky Manau

31. května 2007 v 19:15 | Bajuška |  Manau
break

Info o skupině

31. května 2007 v 19:05 | Bajuška |  Manau
Je francouzská hudební skupina založená roku 1998.Ve svých písních míchají tradiční keltské melodie s hiphopem.Skupina nyní sídlí v Paříži,ale všichni členové se hrdě hlásí k rodné Bretani.Název skupiny pochází od francouzského názvu pro ostrov Man. Manau svým výrazným a rychlým startem překvapili francouzskou hudební scénu. Skupina si díky své velmi inovativní hudbě rychle dokázala získat mnoho fanoušků nejen v rodné Francii, ale i po celé Evropě. Texty i hudba jsou ovlivněné keltskou hudbou, jejími druidy, válečníky a keltskými kmeny.
Tři zakládající členové skupiny Manau mají společný bretaňský původ. Martial Tricoche - zpěvák a textař, Cédric Soubiron - DJ, R. V. (aka Hervé) Lardic - skladatel a multiistrumentální hudebník.
HISTORIE:
Martial se narodil v roce 1969, vyrostl na drsném pařížském předměstí, takže přirozeně jeho první hudební krůčky směřovaly k rapu a hip hopu spíš, než ke keltské folkové hudbě. V roce 1988 se dostal do místního rádia. Martial a jeho přítel Cédric, který byl tehdy DJ, měli na stanici svou vlastní show, která běžela dva roky a vybudovala si silnou fanouškovskou základnu.
Jednoho dne potkal Cédric R.V - mladého muzikanta, který přišel do studia pařížského rádia Skyrock (kde tehdy Cédric působil) zahrát live session se svou kapelou Mean While. R. V. 7 let studoval na prestižní Pařížské konzervatoři. R. V. ovládá akordeon, kytaru, basu a klávesy. Cédric a R. V. záhy začali pracovat na společném projektu. Cédric měl tehdy hodně práce jako DJ a tak Martial začal psát texty. Kamarád mu představil krásy a tajemno keltské kultury a pomohl mu objevit práci známých bretaňských folkových hvězd jako je Dan Ar Braz, Mann-Fanch Kemener a skupina Tri Mann.
Bylo předurčené, aby se Martial, Cédric a R. V. potkali, spojili se a vytvořili trio Manau. Začali experimentovat, vytvářeli inovativní fúzi rapu a kelského folku. Záhy odešli do studia, aby nahráli demo nahrávku a zkusili prorazit. Jak to tak bývá, jedno z dem stanulo na stole ředitele Polydoru. Ten byl originálním zvukem Manau tak nadšen, že jim ihned nabídl smlouvu. Manau se okamžitě pustili do práce na debutovém singlu "La Tribu de Dana". Singl vyšel v roce 1998, podle očekávání se stal událostí roku a dosáhl na vrchol žebříčků. Kapela udělala svým keltským rapem obrovský rozruch na francouzské hudební scéně. Fanoušci si brzy zvykli na chytlavý refrén singlu. Melodie jim zněla nějak povědomě. A taky že byla. Refrén singlu byl vlastně předělávkou melodie ze známé folkové písně "Tri Martolod" od Alana Stivella. Manau prostě udělali svoji verzi této melodie. Stivell je ale nařkl z plagiátorství a pokusil se skupinu zažalovat.
Nehledě na soudní spor, zaznamenal singl Manau neuvěřitelný úspěch - prodalo se ho 1,5 milionu kopií za pár měsíců. Podpořeni tímto úspěchem se Polydor začal zajímat o debutovou desku Manau. Kapela dostala dosti svazující deadline, ale trio se ochotně chopilo dané šance a začalo usilovně pracovat na své debutové desce.
Manau na ní spolupracovali s Loïcem Taillebrestem - známého folkového hudebníka, který se proslavil jako hráč na dudy a na tradiční bretaňský dechový nástroj - "bombarde". Po několikatýdenní práci byla deska hotová. Překvapení se nekonalo - album "Celtic Panic" se okamžitě vyšvihlo na přední místa francouzských hitparád. Alba se prodalo na milion kusů a vyhrálo cenu za nejlepší album roku ve své kategorii na francouzských Victoires de la Musique.
Na podzim roku 2000 vydali Manau v pořadí své druhé album "Fest Noz de Paname". Následovaly úspěšné koncertní měsíce. Mezitím kapela stačila vyzrát a začala se odklánět od "keltského rapu", který je tak proslavil. Duety s Maurane a Dee Dee Bridgewater dokázaly, že se Manau vyvinuli v mnohostranné muzikanty. V roce 2005 vydali své poslední aktuální album "On Peut Tous Rever".
Vyzbrojeni skvělými hudebníky (housle, dudy, tahací harmonika, akustické kytary atd.) zvedá loď Manau kotvy a vydává se na objevitelské plavby po širokém a rozmanitém světě hudby.
(Vim, že to už do kolečka, protože úplně stejný info najdete na wikipedia.cz, ale lepší přehled se prostě sehnat nedá.)

Pieces

31. května 2007 v 18:53 | Bajuška |  Sum 41
Pieces
I tried to be perfect,
But nothing was worth it,
I don't believe it makes me real.
I thought it'd be easy,
But no one believes me,
I meant all the things I said.

If you believe it's in my soul,
I'd say all the words that I know,
Just to see if it would show,
That I´m trying to let you know,
That I'm better off on my own.

This place is so empty,
My thoughts are so tempting,
I don't know how it got so bad.
Sometimes it's so crazy,
that nothing can save me,
But it's the only thing that I have.

If you believe it´s in my soul,
I'd say all the words that I know,
Just to see if it would show,
That I´m trying to let you know,
That I´m better off on my own.

(On my own!)

I tried to be perfect,
It just wasn´t worth it,
Nothing could ever be so wrong.
It's hard to believe me,
It never gets easy,
I guess I knew that all along.

If you believe it's in my soul,
I'd say all the words that I know,
Just to see if it would show,
That I´m trying to let you know,
That I'm better off on my own.

Foto Sum 41

31. května 2007 v 16:20 | Bajuška |  Sum 41

Info o Sum 41

31. května 2007 v 16:11 | Bajuška |  Sum 41
Tato vynikající kanadská punkrocková kapela vznikla v roce 1996 na předměstí Torontského Ajaxu. Zakládajícími členy byli Bizzy D a Stevo 32 (Jestli to někoho nenapadlo jde o přezdívky). Dalšími členy kapely byli Cone a Dave BorwnSound (byli z nepřátelského gangu které proti sebe bojovaly). Název vznikl podle toho, že byl 41. den léta (Summer zkráceně Sum).
Své první album vydávají v roce 2000 pod nahrávací společností Island records. Jmenuje se Half Hour Of Power (má necelou půl hodinu). Má 11 skladeb a k písni Makes No Difference (podle mě nejlepší na albu) natáčejí videoklip, který existuje asi v pěti verzích, protože televize jej nechtěla v původní verzi vysílat.. Album ani kapela nemá velký úspěch.
Druhé album vydávají v roce 2001 opět u Island records. Jmenuje se All Killer No Filler. Pilotní singl Fat Lip i celé album má velký úspěch a ve světových hitparádách se umisťují na prvních místech (ČR-Zlatá Medůza 11 místo). Natočili 4 nízkorozpočtové videoklipy(Fat Lip, Motivation, In Too Deep, Pain for Pleasure). Vyrovnávají se kapelám jako jsou Blink 182, kterým dělají na turné předkapelu. Později se vydávají i na vlastní turné. Koncerty se ale stávají pro manažera Greiga Noriho noční můrou. Kapela ničí vše co vidí, hotelové pokoje, autobus kterým jezdí na koncerty,... Nakonec jim Greig dává kameru aby všechny své šílenosti natočili a všechny škody zaplatí. Kapela začne řádit, stříkají po lidech stříkacími pistolemi, házejí z balkónu po lidech kondomy naplněné zkaženým mlékem,... Své nahrávky vydávají na DVD Introduction To Destruction.
Dalším úspěchem byl singl What We're All About, který se stává jednou ze skladeb na soundtraku k filmu Spiderman. Skladba se již objevila v jiné verzi na jejich prvním albu. Tahle verze byla ale mnohem lepší a natočili k ní svůj asi nejlepší videoklip.
Kapela dospívá a to se také odráží na jejich novém albu, které vychází koncem roku 2002. Album Does This Look Infected? je tvrdší než předchozí alba, ale skladby si stále zachovávají svou melodii. Album se slávou vyrovnává albu AKNF. K pilotnímu singlu Still Waiting natáčejí videoklip. Po něm přichází další singl The Hell Song a další videoklip k této skladbě a ke skladbě Over My Head (Better Off Dead), další koncerty a další DVD Shake Bombs And Happy Endings, Live In Tokyo.
Kapela se začíná věnovat charitě. Při natáčení charitativního dokumentu v Kongu málem zahynou, když se dostanou do přestřelky. Naštěstí je zachrání jistý Kanaďan Chuck Pelletier z OSN, který nemá ani tušení kdo jsou. Slibují mu, když to přežijou, že po něm pojmenují své nové album. to vychází v říjnu roku 2004. Je opět jiné než předchozí alba. S neopunkem už toho má společného pramálo, snad na jednu výjimku. Album je na jednu stranu hodně tvrdé a na druhou se tam najdou téměř popové písně (asi jako komerční tah). Propagaci zahajují singlem We're All To Blame a Pieces, ke kterým natočili videoklipy.

Kids in America

31. května 2007 v 16:08 | Bajuška |  Cascada
Cascada - Kids In America
Looking out a dirty old window
Down below the cars in the
City go rushing by
I sit here alone
And I wonder why

Friday night and everyone's moving
I can fell the heat
But it's shooting
Heading down
I search for the beat in this dirty town

Down town the young ones are going
Down town the young ones are growing

We're the kids in america (x 2)
Everybody live for the music-go-round

Bright lights the music gets faster
Look boy, don't check on your watch
Not another glance
I'm not leaving now, honey not a chance

Hot-shot, give me no problems
Much later baby you'll be saying never mind
You know life is cruel, life is never kind

Kind hearts don't make a new story
Kind hearts don't grab any glory

We're the kids in america (x 2)
Everybody live for the music-go-round

Come closer, honey that's better
Got to get a brand new experience
Feeling right
Oh don't try to stop baby
Hold me tight

Outside a new day is dawning
Outside sububia's sprawling everywhere
I don't want to go baby
New york to east california
There's a new wave coming I warn you

We're the kids in america (x 2)
Everybody live for the music-go-round

We're the kids
We're the kids
We're the kids in america

Fotečky Cascada

31. května 2007 v 16:01 | Bajuška |  Cascada

Info o Cascada

31. května 2007 v 15:53 | Bajuška |  Cascada
Cascada - životopis v kostce
Jméno: Natalie
Příjmení: Horler
Státní přislušnost: Německo
Datum narození: 23. srpna 1981
Místo narození: Bonn (Německo)
Zvláštnosti: Byla vychovávána anglickým způsobem, její písně jsou nejpopulárnější především v Americe
Cascada - biografie - životopis
Cascada (CAS-CAH-DA) je ostrou nezadržitelnostÍ v amerických hitparádách s jejím singlem "Everytime We Touch" ze stejnojmeného debitového alba. S tímto agresivním a energickým tanečním-pop beatem. Cascádin dramatický a vášnívý hlas přidal skvělí lesk celku vedle Djejů a producerů (Dj Manian a Yanou, kteří poskytují hudební pozadí). "Everytime We Touch" zapůsobil celostátně na CHR/popové rádiové stanici, to znamenalo vzestup nahoru v jejich playlistu (obvykle však taneční písně vysílané na tomto rádiu zaznaménávají velký pád dolů). Přineslo to velký dopad i na všechna rapová a R´n´B rádia, včetně všech hudební posluchačů. "Myslím si že je úžasné, jak jsou tyhle písně populární hlavně v Americe" říká Němka s anglickým původem Cascada. "Je velkolepé jak to lidi spojuje. Zdá se, že se ztotožnili se slovy písní a cítí tyto písně stejně jako já. Představuji si anglickou mluvu jako výhodu pro opravdu srozumitelná slova, je to podle mě i snadnější zpívat! Ale nemůžu opravdu vysvětlit jak moc tyto songy přináší američanům potěšení. Jen vím, že toho miluju každou minutu!" Producenti Yanou a Manian si první všimli píseně, originální od skotské zpěvačky Maggie Reilly a rozhodli se, že ji předělají. Vzali refrén ale změnili verzi a Cascada opravdu zosobnostnila tuto skladbu její hlasovou interpretací. Cacada, vlastním jménem Natalie Horler, narozená 23. srpna 1981 v Bonnu (Německo) s Anglickým původem. Takže pro vysvětlenou "Jak se moji rodiče byli přestěhování z Anglie do Německa rok dříve, vyrostla jsem sťastně s nimi a svými dvěma sestrami a měla velmi anglické dětství. Moje matka Christine je učitelkou cizích jazyků. Můj otec David je Jazzový hudebník s WDR Big Band v Cologni. Ano samozřejmě jsem po něm zdědila svoji vášeň pro hudbu....SEKCE BIOGRAFIE SE DODĚLÁVÁ, PROSÍM O STRPENÍ...PŘEKLAD NENÍ NEJLEHČÍ...

Relax,take it easy

31. května 2007 v 15:51 | Bajuška |  Mika
Relax,take it easy
Took a right to the end of the line
Where no one ever goes.
Ended up on a broken train with nobody I know.
But the pain and the (longings) the same.
(Where the dying
Now I'm lost and I'm screaming for help.)

Relax, take it easy
For there is nothing that we can do.
Relax, take it easy
Blame it on me or blame it on you.

It's as if I'm scared.
It's as if I'm terrified.
It's as if I scared.
It's as if I'm playing with fire.
Scared.
It's as if I'm terrified.
Are you scared?
Are we playing with fire?

Relax
There is an answer to the darkest times.
It's clear we don't understand but the last thing on my mind
Is to leave you.
I believe that we're in this together.
Don't scream - there are so many roads left.

Relax, take it easy
For there is nothing that we can do.
Relax, take it easy
Blame it on me or blame it on you.

Relax, take it easy
For there is nothing that we can do.
Relax, take it easy
Blame it on me or blame it on you.

Relax, take it easy
For there is nothing that we can do.
Relax, take it easy
Blame it on me or blame it on you.

Relax, take it easy
For there is nothing that we can do.
Relax, take it easy
Blame it on me or blame it on you.

It's as if I'm scared.
It's as if I'm terrified.
It's as if I scared.
It's as if I'm playing with fire.
Scared.
It's as if I'm terrified.
Are you scared?
Are we playing with fire?

Relax
Relax

Fotečkyy

31. května 2007 v 15:43 | Bajuška |  Mika

Infooo

31. května 2007 v 15:37 | Bajuška |  Mika
Je to jako by Freddie Mercury zpíval Scissor Sisters. Aspoň mě to tak připadá, taťkovi ten hlas připomíná Robbieho Williamse. Ale často je to vážně jako Queeni a přitom to připomína Prince. Celým jménem Mica Penniman se narodil v Beirutu (Libanon) jednoho krásného srpnového dne (18.8.1983). Jeho tatík byl američan, takže rodinka se brzy odstěhovala do Paříže a když bylo Mikovi 7, odjeli do Londýna. Tam také vystudoval Royal College of Music (škola hudby). Skládal hudbu hlavně k reklamám ale letos vydal své první album Life in Cartoon Motion které v Británii vede albový žebříček už 3. týdnem. To zaznamenalo velký ohlas a vyšvihlo Miku na vrchol hudební scény. To ale s sebou nese i nepříjemnosti např. se pořád spekuluje (jak jinak) o jeho sexuální orientaci. Mika se na toto téma odmítá bavit, že to nebude rozebírat s novináři. Nedávno ho také oslovil znovuzrozený boy-band Take That, jestli by jim nedělal předskokana(chudák)!?
Mika

Petice

31. května 2007 v 15:25 | Bajuška |  Charmed
Petice
Na tomhle blogu je pitice na to,aby začali dávat čarodějky.
Je potřeba 500 podpisů.
Prosím podepiš se. :)

fotečky

18. května 2007 v 21:10 | Sisula |  Shakira

životopis Shakiry

18. května 2007 v 21:03 | Sisula |  Shakira
Shakira Isabel Mebarak Ripoll se narodila jako nejmladší dítě z osmi Nidia Ripollové, rozené Kolumbijce a Williamu Mebarakovi původem z Libanonu. Už od malinka si přála být zpěvačkou a již v osmi letech napsala svou první píseň. Od jedenácti let začala hrát na kytaru. V průběhu studia na základní škole potvrdila své nadání vítězstvím v soutěži, kde bylo hlavní disciplínou hraní na kytaru. Na dalších soutěžích, které také vyhrála svým hlasem zapůsobila na mnoho porotců.

Ve třinácti letech získala první nahrávací smlouvu se Sony Music Colombia a vydala debutové album Magia "Magic", které bylo složeno z písní, jež napsala v mezi osmým a třináctým rokem. Album bylo dobře přijato Kolumbijskými posluchači.

Po absolvování základní školy se Shakira rozhodla zasvětit svůj život muzice, natočila druhé album Peligro "Danger", které si získalo značný úspěch. Aby nezanedbala vzdělání, vystudovala střední školu. Její třetí album Pies Descalzos "Barefeet" se stalo obrovským hitem a v následujících letech Shakiře pomohly k obrovskému úspěchu v Latinské Americe, Brazílii a ve Španělsku. Album se v osmi zemích stalo číslem jedna a celkově se prodalo přes 4 milióny kopií. Díky celosvětovému úspěchu alba se Shakira vydala na dvouleté celosvětové turné, na kterém byly všechny koncerty vyprodané.


Její popularita v Brazílii ji donutili vydat remix písní nazpívaných portugalsky pro tamní fanoušky. Mimo zpívání také pronikla na herecké pole, v Kolumbijském seriálu "El Oasisfrom" (1994-1997).

Čtvrté album s názvem "Donde Estan Los Ladrones?" (1998), které produkovala ve spolupráci s Emiliem Stefanem (jejím budoucím manažerem), bylo dalším obrovským úspěchem a učinilo z ní největší hvězdu latinskoamerického pop-rocku. Album se stalo multiplatinovým v USA, Argentině, Kolumbii, Chile, Střední Americe , Mexiku, a platinové ve Španělsku.

Shakira také nafotila několika fotek a poskytla rozhovor v článku "Éra Rockerky" pro časopisy TimeMagazine a Cosmopolitan. Navíce byla jmenována Kolumbijsou vládou poslem dobré vůle a stala se latinským ženským umělcem roku na World Music Awards.

V roce 1999 vydala další album "MTV Unpluggedalbum", o rok později získala ocenění latinskoamerické Grammy Awards. Rok 2001 byl pro Shakiru přelomový, vydala nové album Laundry Service, první album s písničkami v anglickém jazyce. Díky tomuto významnému kroku uskutečnila průlom do světového popu. Průlom podpořila také velmi povedeným klipem k písničce "Whenever, Wherever", kde se Shakira velmi svůdně prochází uprostřed pouště. Díky tomuto albu velmi výrazně zazářila také v naší republice.

Za tebou

15. května 2007 v 18:45 | Bajuška |  Peha
ZA TEBOU
Nadomnou nebo, ktore v duchu preklinam
v odraze hviezd vidi jak sme kazdy sam.
Vietor s listim si nas splietol
rozfukal oboch do inych stran.
V ociach mam piesok ten mi slzy ukryva
(slzy ukryva)
Hladam ta tam, kde davno nebyvas
(davno nebyvas)
Prud rieky nas zmietol, odplavil
oboch do inych stran.

V burkach, ktore vedia rozhybat zem,
ked v tvojom dazdi stojim
dalej kracat sama, uz nemozem.

Za tebou, za tebou tu spravu poslem
v kridlach anjelov.
Za tebou, za tebou tu spravu poslem
v kridlach anjelov.

V burkach, ktore vedia rozhybat zem,
ked v chladnom dazdi stojim
dalej kracat sama, uz nemozem.

Nadomnou nebo, ktore v duchu preklinam
(v duchu preklinam)
v odraze hviezd, vidi hviezdy kazdy sam.
Vietor s listim si nas splietol
rozfukal oboch do inych stran.

V burkach, ktore vedia rozhybat zem,
ked v chladnom dazdi stojim
dalej kracat sama, uz nemozem.

Za tebou, za tebou tu spravu poslem
v kridlach anjelov.
Za tebou, za tebou tu spravu poslem
v kridlach anjelov.
Za tebou, za tebou tu spravu poslem
v kridlach anjelov.
Za tebou, za tebou tu spravu poslem
v kridlach anjelov.

V burkach, ktore vedia rozhybat zem,
ked v chladnom dazdi stojim
dalej kracat sama, uz nemozem.

Spomal´

15. května 2007 v 18:35 | Bajuška |  Peha
SPOMAL´
Za niečím krásnym
tak rýchlo ako sa dá
do tvojich básni
márne rým hľadám

Za niečím zvláštnym
do záhrad kde nie je kríž
kam sa to blázniš
nestíham s tebou ísť

Spomaľ máš privysokú rýchlosť
vnímam ju len šiestym zmyslom
máaaam závrat
náhlim sa po tvojom boku
a mám už dosť zbyťočných pokúť
máaaam sa báť?

Za niečím stálym
tak rýchlo ako to dá
sa všetko máli
aj napriek výhodám

Za niečím bájnym
do záhrad kde nie je kríž
kam sa to blázniš
nestíham s tebou ísť

Peha fotky

15. května 2007 v 18:13 | Bajuška |  Peha
Peha

Peha info

15. května 2007 v 18:02 | Bajuška |  Peha
Česká pop-rocková scéna v poslední době spíše zkomírá, a tak se fanoušci dobrého pop-rocku čím dál častěji obracejí k našim nejbližším sousedům na Slovensko. My se nyní podíváme na, již v pořadí čtvrtou desku skupiny Peha.
Peha
V těžké situaci se nalézají fanoušci české pop-rockové scény. Chinaski už nějaký ten rok nejsou co bývali. Superstar žádné výrazné oživení nepřinesla. Obecně milovaná Aneta Langerová zatím hledá sama sebe a snad jen Petr Bende naznačil určité možnosti do budoucna. Ze zavedených kapel se dá při zahmouření obou očí poslouchat snad jen Kryštof a Tata Bojs, což je trošku málo. Fanoušci tvrdší hudby jsou na tom o něco lépe. Pouze namátkou, vždyť ty tu mají koncertně výbornou Gaiu Mesiahu a po všech stránkách vyspělé Sunshine a celou řadu dalších zajímavých kapel. Co poradit fanouškům kytarového popu či pop-rocku? Jednou z možností je obrátit se k našim nejbližším sousedům na Slovensko. Čeští fanoušci již měli možnost poznat sympatickou písničkářku Zuzanu Smatanovou, recenzi její druhé desky si můžete přečíst v článku kolegy Oskara Schindlera. My se nyní podíváme na, v pořadí již čtvrtou desku skupiny Peha.
Již zkraje je nutno říci, že Peha na své nové desce nepřináší oproti své poslední desce Experiment nic nového, ale nabízí na ní to nejlepší z celé české pop-rockové scény, ať je to lehkost a hitovost, dnes již malátných Chinasek, poetičnost Kryštofu či civilnost Anny K a Lenky Dusilové. Desku otevírají dvě pro Pehu typické skladby - rádiovka Za tebou a titulní píseň Deň mezi nedel'ou a podelkom. Obě skladby ukazují to co je pro Pehu charakteristické do posledního detailu propracované melodie, které již po prvním poslechu zalezou do hlavy, chytlavé texty a osobitý vokál Kataríny Knechtové. Dalším poznávacím znamením Pehy je velice citlivé propojení elektrické kytary, akustické kytary a syntetizátorů, vše se bohužel podřizuje hlasu frontmanky Kataríny Knechtové. Peha na novou desku připravila deset nových písniček, plus jednu instrumentální kompozici, která je schovaná za pětiminutovou pauzu po poslední písničce Bolo, je a bude. Jedním ze záporů alba Deň mezi nedel´ou a podelkom je skutečnost, že většina skladeb si je velice podobná, písně jsou vždy psané podle stejného, i když velice zdařilého vzorce. Na novém albu je vidět, že Peha chtěla natočit pokračování svého minulého alba a dlouhým obloukem vyhnula se jakémukoliv experimentování. Pokud se kapela nebude vyvíjet, tak jí hrozí nebezpečí, že velice brzo zabředne do nudného stereotypu a stane se pouhou továrnou rádiových hitů, tak jako naše Chinaski. Většina písní na desce do sebe výborně zapadá, včetně pomalé balady Opatrný, která jako jediná vybočuje z konceptu alba. Album obsahuje jedinou zbytečnou píseň a tou je vyloženě nudná a nezajímavá skladba Tieňohra.
Peha natočila poměrně zdařilé pokračování ke své dva roky staré desce. Možná by to, ale chtělo trochu mieňe sentimentu k letům minulým, více se dívat do budoucna a pro příští album posunout zvuk kapely někam dál. Prozatím hudba Pehy působí jako zajímavá oddechová muzika, ale vše se jednou přejí.

Rubikon

15. května 2007 v 17:57 | Bajuška |  Kryštof
RUBIKON
Přes vlny Rubikonu
k tobě výš
jako když stoupá rtuť
skrz Amorovy šípy ucítíš
jak se ti napne hruď

Přes vlny Rubikonu
k tobě výš
jako když stoupá rtuť
skrz Amorovy šípy ucítíš
jak se ti napne hruď

Potichu krást
tvůj stín za záclonou
když tužby ve mě tonou
jsem srytý mezi patry vysokých jak Tatry
a zmást
tvůj pohled do kukátka
den je dlouhý,noc je krátká
jsi důvod pro sonety vrytý v kastaněty


Přes vlny Rubikonu
k tobě výš
jako když stoupá rtuť
skrz Amorovy šípy ucítíš
jak se ti napne hruď

tiše se snést
a vpít se do koberců
jak poslední ze šílenců
osahat tvé stěny
jako kousek pěny
po tobě stéct
a v podkolenní jamka
spát jako lupič v bance
jsi důvod k odpovědi
proč jít ke zpovědi
A LHÁT
a kát se přitom na dvakrát
LHÁT
a stát dál v příšeří
LHÁT
a každým pórem těla sát
vůně z poddveří
tvoje vůně z poddveří

Přes vlny Rubikonu
k tobě výš
jako když stoupá rtuť
skrz Amorovy šípy ucítíš
jak se ti

Přes vlny Rubikonu
k tobě výš
jako když stoupá rtuť
skrz Amorovy šípy ucítíš
jak se ti napne hruď

Přes vlny Rubikonu
k tobě výš
jako když stoupá rtuť
skrz Amorovy šípy ucítíš
jak se ti napne hruď

Přes vlny Rubikonu
k tobě výš
jako když stoupá rtuť
skrz Amorovy šípy ucítíš
jak se ti napne hruď

Přes vlny Rubikonu
k tobě výš
jako když stoupá rtuť
skrz Amorovy šípy ucítíš
jak se ti napne hruď..